Jets vs Sharks

    Igår övningskörde jag. Nej, lögn. Jag torrkörde. Satt i bilen, petade på alla knappar och pedaler och inspekterade motorn, bara för att lära mig var allting sitter.  Idag ska jag åka upp till industriområdet och köra på riktigt. Nervös? Nejdå, BARA ATT JAG KOMMER KVADDA HELA JÄVLA BILEN OCH TYP BRYTA BENEN OCH TÄNDA ELD PÅ MOTORN! Panik? Neeehe då.
    Gårdagen bjöd också på en seger, då jag i min ensamhet satt och spelade Wii. Klarade första bossen på Super Mario Galaxy. Haha, jag är en tönt. 
    Dessutom befaller jag alla som läser det här att kolla på klippet nedan. Det verkar bara vara jag som har sett West Side Story (en av de 1001 filmer man ska sett innan man dör enligt boken jag gav i julklapp till Chulius för något år sen) och därför förstår inte folk när jag refererar till inledningsscenens fingerknäppande och balettdansande gangstrar. Se klippet, och joina mig nästa gång jag börjar knäppa (OKEJ! Låtsas-knäppa, jag kan inte knäppa med fingrarna!) och dansa på allmän plats.



 
Mmm, jaa, den är lång, Spola lite fram och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0