Ralph's stora dag.

I tisdags var jag ett jävla fetto, hora, fitta, DIN MAMMA, anus CP, flata och missfoster. Hanna hade bokat studion och iscensatte sin grymma plan att kladda mig full med förolämpningar och fota mig (som hon försvarade med att det var till hennes artikel). Jag hade klänning med två smala axelband på tåget hem. Jag hade ordet MISSFOSTER skrivet över mina nyckelben med spritpenna.
    Dagen efter, den väna onsdagen, var det allmänt jobbigt med elaka påfund såsom metareflektioner och nationella prov i matte (inte så svårt faktiskt!). Dagen blev bättre då jag träffade Felicia och tågade hem med henne. Två tummar upp!
    Idag åkte jag en och en halv timme för tidigt till skolan, eftersom jag inte kollat allas vår älskade vän Schoolsoft (jag tror att engelskaläraren Tage-Tobias sover med en laptop som är uppkopplad på schoolsoft i sängen). Idag ska också Ralphie göra inträdesprov på Södra latin, med en jättefin koreografi som hon visade för mig för ett par veckor sen. Håller så många tummar jag kan!


Jag kan förklara mitt skrivbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0