Lsd, någon?

Inatt drömde jag att Red Hot Chili Peppers skulle splittras, och jag var förkrossad. Vilket är lustigt, dom är bra och jag lyssnar på dom, men jag skulle nog inte bli så förtvivlad om dom splittrades (Flea är ju redan med i ett annat band vid sidan om RHCP, Chickenfoot). Men hur som helst var jag det, och jag hjälpte trummisen att flytta sitt trumset till ett annat hus (eftersom alla som spelar i band självklart bor i ett litet musikaliskt kollektiv tillsammans). Sen bröt jag ihop och bölade hysteriskt. Men då kom Ami James från Miami Ink och lät mig gråta ut i hans tatuerade famn.

ami

Kommentarer
Postat av: Sis!

Auw... tragiskt. Ja, jag har en del såna sjuka drömmar här. Du får skriva ett blödigt brev att skicka till vårt hotell i Goa eller lägga på min huvudkudde när jag kommer hem. ^^ Fick ert kort idag.

2009-11-04 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0