Jag blir sentimental så fort det blir morgon eller natt

   Jag har övningskört i Rosersberg, och jag tycker själv att jag är duktig. Det ger mig en liten självförtroendekick att jag ganska obesvärat kan växla till tvåan och trean (fast ibland blir trean femman, det är inte bra). Jag bromsar fint. Jag rattar bilen bra. Jag har svårt att hålla avståndet till trottoarkanten. Jag är värdelös på att starta. Får jag kärringstopp så tar det fem försök innan jag på ett väldigt ryckigt och obehagligt sätt startar den igen.
   Mamma pratar om att hon, jag och Farbror Rabarbro ska åka på spaweekend nånstans utomlands på höstlovet. Grekland eller något liknande. Det känns bra.
   Igår var Chulius här och vi kollade på film, poppade popcorn och åt muffins. Fina vännen, får mig alltid glad. Och idag ska jag övningsköra lite mer och lyssna på Navid Modiri & Gudarna. Framförallt telefonsvararen. Hanna tipsade mig om dem i somras, hon har bra koll på vad jag gillar. Fin tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0