Massiv jag vill göra saker

    Jag vill fixa en hemsida. En hemsida med mina bilder, "Frida Jonsson, photographer". I direkt anslutning till det vill jag börja fiska efter uppdrag. Fotouppdrag. Jag har redan kanske ett, två stycken. Måste lära mig att ta tag i det, bestämma ett pris och leverera. Och jag vill ha en renodlad fotoblogg.

Och jag vill bli bäst i skolan och världens bästa vän som alltid har tid kanske umgås lite med min familj och träna mer och bli världens bästa danslärarassistent och koreografera till mina små danspojkar och jag vill träna mer på min egen dans och kanske börja i en till dansgrupp och hinna städa oftare och dessutom kanske ha lite tid för mig själv?


AAAAAAAAHRRGGGGHHH. Tur att jag har en coach, även om vi är väldigt dåliga på att coacha varandra.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag känner igen det där. Man har tusen grejer man vill göra, gärna samtidigt. Och så räcker inte klockan till. :)

Låter intressant med en fotoblogg, starta den nu vettja!

Linnéa

http://tantnea.webblogg.se/

2009-09-24 @ 13:34:49
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0