1 sidförslag

"Stäng minkfarmerna! Du har blivit inbjuden av NN"

Merde. Jag försöker ju sluta likea så mycket på facebook. Men det är klart man ska stänga minkfarmerna, äkta päls är djurplågeri etc etc. Fast det är ju klart jag tycker det, jag behöver väl inte visa det genom att likea det? Dom som känner mig fattar ju att jag inte vill att minkar ska stängas in i burar stora som big pack-kartonger och äta upp varandra. Och jag är med i gruppen "Vi som är mot alla hemskheter". Det räknas.

Fast om jag klickar nej, tar bort den, så kanske jag hamnar i helvetet. Jag fortsätter ignorera den lilla orangea flaggan "1 sidförslag".


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jo, likea Stäng minkfarmerna! Det är nu eller andra för minkarna, det är nu i samband med valet som deras öde avgörs. Det är ett historiskt vägskäl där vi faktiskt kan bli av med pälsfarmning i Sverige, så snälla, se till att likea Stäng minkfarmerna, och bjud in dina vänner dit! Ju större opinion vi kan ansamla inför valet desto större chans för minkarna! (skit i alla andra sidinbjudningar, sålänge det inte är nåt verkligt akut, som den här med minkarna nu). Gå in på www.sveketmotminkarna.se och se Djurrättsalliansens dokumentärfilm om minkarna om det är svårt att bestämma sig.



Ha det fint!

2010-08-24 @ 23:02:43
Postat av: frida

känner pressen.... Ahmen okejrå.

2010-08-25 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0