Dagens hund-outfit



Helgens knark.

För övrigt har jag en väldigt speciell liten vän. Hon berättade förut för mig att hon brukar klä på sina hundar kläder.
"Han är så söt i mössan, jag drar ner den över ögonen på honom. Pikachu-ryggsäcken är för stor, men då får lill-bobo ha den istället. Och en scarf!"

Detta är inte chiuauor vi talar om. Det är en fullvuxen och en lite mindre men dock hyfsat stor pyreneiska vallhundar.

Hon är lite speciell, min vän.

Flisa
Fast jag älskar ju henne så mycket iallafall. Jättejättemycket. Jättejättejätte.

Kommentarer
Postat av: felicia

Hahaha! Du är bästbästbäst.



Bilden: Inte okej!

2010-01-25 @ 17:07:25
Postat av: frida

bilden är fett okej!

2010-01-25 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0