Jag ogillar:

  • Tjejer som använder jeansleggings, vars älsklingsaffär är gina tricot och driver en blogg om det
  • Facebookalbum med namnet: "Allt och ingenting" eller "Överallt och ingenstans". Makes no sense och det är inte orginellt. (Sidospår: Hannibee Nilsson är en förebild inom detta område med albumnamn som "Slappaste handslaget i bandhagen", "10 kilo kaniner" och min personliga favorit: "Jag heter Hanna len, glöm inte det". Slut på sidospår.)
  • Svettiga busschaufförer
  • Folk som ivrigt äter nötter bredvid mig på tunnelbanan
  • Folk som tar bilder med blixt i spegel (det blir snäppet värre med systemkamera, även om det bara är en nikon d40)
  • Jeansleggings. "Treggings" också för den delen. Vem kommer på dessa idiotiska uttryck?
  • Äckliga pretton.
  • Folk som tar bilder på flaskor på ett bord. Wow, mycket alkohol. Stentufft.
  • Människor som har mer poäng än mig på Bejewled. Ni anar inte hur det smärtar.
  • Forna idoldeltagare. Eller idoldeltagare överhuvudtaget. Eller dom jävla ring och rösta-programmen.
  • Folk som lägger ut "galna" bilder och skriver: "Fulla eller vaaaaad?!!!" Pfft. Det där gör jag nykter.
  • White trash. Känner för att sparka dom i ansiktet.
  • Bert Karlsson. Han är ju inte en sympatisk person, men när jag kollade på talang i en kvart (fucking ring och rösta-program) växte min avsky mer och mer för varje sekund tills jag började googla efter hitmans.
  • Folk som bara har delar ur lama kärlekslåtar som status på facebook.
  • Lackleggings, skinnjacka, nitar och rosetter i en salig röra. Bärs oftast av gina tricot-blogg-tjejerna. Känns ju sjukligt fäshion.
  • Folk som bloggar om sin meningslösa vardag i formen: "först gjorde jag det. Sen åt jag det. Nu ska jag se det på tv."
  • Fjällämmlar som biter hål i jackor man annars hade kunnat använda. Min pappa hade en gång i tiden en schysst jacka som jag skulle kunna tänka mig att sno. Tyvärr tuggade en fjällämmel i sig delar av jackan. Annars är de söta.
  • Bittra jävlar. Nu ska ni inte tro att jag är bitter för den här listan. Men iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hannibee

- När hanna vinner över mig i bejeweled.

2010-05-17 @ 20:28:29
Postat av: f.

biaaaatch. Fast det händer ju så sällan.

2010-05-18 @ 18:38:54
Postat av: Ivar Forss

sjukt bra lista! Det är härligt att klanka ner på folk :D tummen upp

2010-05-25 @ 21:40:00
Postat av: Katia

Kikar in och säger heeeej:))

Kram;)))

2010-05-25 @ 21:50:43
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: MKI

Nu blev jag glad. För jag tycker inte heller om fjällämlar som äter upp jackor. Om det nu skulle hända mig, det vill säga - så är jag väl förberedd med ogillandet!

2010-05-25 @ 21:54:20
URL: http://malinknowsit.blogg.se/
Postat av: ellie

bra lista!:) Kan dock inte säga att jag håller med dig (:

2010-05-25 @ 22:16:31
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: lucke

Vacker header :D

2010-05-25 @ 22:27:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: frida

fem kommentarer från främlingar. Rekord! Tack för orden!

2010-05-28 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0