Listar.

Jag vill:
  • Äta moules frites på Båthuset i Sigtuna med någon trevlig människa/or samt lära mig uttala det utan att behöva skämmas (det kostar bara drygt 150!)
  • Ha I blame Coco och Säkert!'s nya album. Och så Håkans såklart, men det kommer ju nästa vecka
  • Och se Robyn på Berns i december. Men det är utsålt, den extrainsatta också
  • Bli bjuden på champagne igen. Det var gott, och mycket trevligt. Fina Flisan, Hanna, Bella och alla. Tack V!
  • Köpa skor. Och kanske jeans och en jacka och en stickad tröja. Fast liksom utan att göra av med pengar?
  • Ha reda på vilka dom där latinosarna på insparken var. Så random.
  • Tvätta bort ölfläckar från mina kläder och väska
  • Haffa mina biobiljetter från skolan
  • Åka till Barcelona, men ta med mig alla som jag kommer sakna när jag är borta i tre veckor


Kommentarer
Postat av: feli

Måt båthuset tycker jag! (vi tar med Irm) vardagkväll?

2010-10-04 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0