Home

Ska äntligen sova hemma en natt efter en vecka i olika sängar och soffor (låter som om jag hänger på malmskillnadsgatan som leverne). Mysigt att vara hemma lite med mina kära päron. Men nej, då åker de iväg. Och nu känns det lite jobbigt att vara ensam.

Fast det har varit kul på skivorna. Alltid bra med bästa Felicia, och att vara hollywood trash junkie med gänget var också ganska upplyftande. Och sovit med killen två gånger den här veckan. Närapå rekord.

Men nu sitter jag i ett tyst och mörkt hus med bara katten som sällskap. Och önskar att jag hade kollat om någon ville hänga med mig ikväll. Fast jag är nog inte så social. Vill egentligen bara ligga tyst under en filt.

Bitter på skolan som låser fotosalen på helgerna. Jag vill ju redigera. Om några dagar ska jag lämna in mina arbetsprover, och då kommer jag bli en mycket trevligare och gladare dotter/kompis/syster/flickvän. Inte någon som går och blänger på allt och alla utan anledning och sorterar in mänskligheten i fitthoror och äckelhoror (och så dom jag tycker om, men det är ju inte allt för många just nu).

Victor ska backa upp mig på min förestående eventuella skolmassaker.
"lite fuck the world, skjuta folk och pussas"

Han är väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0