Kaoz med mig.

Börjar få lite panik. Känns som om jag inte har kontroll över läget just nu. Har just nu 2 (?) försenade skoluppgifter, plus att jag har min första tenta på fredag. Jag måste även plugga färdiga koreografier till mitt ena jobb eftersom jag snart måste filma en lektion för att bli godkänd och licensierad, dels måste jag göra egen koreografi till min andra dansgrupp, dels måste jag öva på koreografin i dansgruppen jag själv är med i, som jag missat två veckor i rad.
På det körteori och lektioner, och lite andra uppgifter och så som jag lovat till höger och vänster. Jag tror jag kan ha tagit på mig lite för mycket. Och jag hatar verkligen att svika folk. Vill aldrig göra någon besviken.
Men jag har iallafall en ljuspunkt i veckan, ska till finaste Felicia på lördag och ha skoj (även om jag inte får ha för skoj, så är det när man jobbar med barn 9.40 på söndag morgon...). Jag får ha det som ett treat när den här veckan är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0